در راهکار یونیفایر با استفاده از ماژولهای چندگانه مدیریت صورت جلسات و Action Item امکانات ذیل فراهم میشود:
مدیریت صورت جلسات
برنامهریزی و تشکیل جلسه (Meeting Minutes)
- برنامهریزی جلسه با مشخص نمودن تاریخ، مکان، موضوع و دستور جلسه
- اطلاع رسانیهای جلسه
- ثبت شرکت کنندگان جلسه
- تشکیل جلسه و ثبت تصمیمات و بندهای جلسه
- ثبت مسائل و مشکلات و ریسکهای مطرح شده در جلسه
- تهیه فرمت صورت جلسه به صورت اتوماتیک در فرمت Word طبق الگوهای پروژه
- انتشار فایلهای پیوست شده در Document Manager در ساختار از پیش تعریف شده
نموه گردش کار تعریف شده در پریماورا یونیفایر
گزارشهای صورت جلسات
- گزارش خلاصه تمامی جلسات برگزار شده در پروژه به صورت پارامتریک
- گزارش تمامی بندهای جلسات و وضعیت آنها به صورت پارامتریک
- داشبورد پویا بندهای جلسات و وضعیت آنها
مدیریت وظایف و پیگیری آنها (Action Items)
- امکان ثبت و ایجاد یک وظیفه و یا فعالیت جهت کارهای اعضای تیم پروژه بصورت روزانه و یا هفتگی
- امکان تعریف جریان کاری انجام فعالیت و اخذ تأییدیه و مستند سازیهای مربوطه
- ایجاد Action Item به صورت خودکار بر اساس بندهای صورت جلسه
- ارسال کارهای محول شده بر اساس جریان کاری در کارتابل کاربران
- طبقهبندی انواع وظایف براساس پروژه، فرآیند، نوع کار و …
- اطلاع رسانی از اقدامات انجام شده به مدیریت پروژه
- دسترسی کاربران تنها به موارد محول شده به خودشان
نموه گردش کار تعریف شده در پریماورا یونیفایر