راهکار سیستم مدیریت جلسات و اقدامات (MOM & Action Item)

در راهکار یونیفایر با استفاده از ماژول‌های چندگانه مدیریت صورت جلسات و Action Item امکانات ذیل فراهم می‌شود:

مدیریت صورت جلسات

 برنامه‌ریزی و تشکیل جلسه (Meeting Minutes)

  • برنامه‌ریزی جلسه با مشخص نمودن تاریخ، مکان، موضوع و دستور جلسه
  • اطلاع رسانی‌های جلسه
  • ثبت شرکت کنندگان جلسه
  • تشکیل جلسه و ثبت تصمیمات و بندهای جلسه
  • ثبت مسائل و مشکلات و ریسک‌های مطرح شده در جلسه
  • تهیه فرمت صورت جلسه به صورت اتوماتیک در فرمت Word طبق الگوهای پروژه
  • انتشار فایل‌های پیوست شده در Document Manager در ساختار از پیش تعریف شده

نموه گردش کار تعریف شده در پریماورا یونیفایر

گزارش‌های صورت جلسات

  • گزارش خلاصه تمامی جلسات برگزار شده در پروژه به صورت پارامتریک
  • گزارش تمامی بندهای جلسات و وضعیت آنها به صورت پارامتریک
  • داشبورد پویا بندهای جلسات و وضعیت آنها

مدیریت وظایف و پی‌گیری آنها (Action Items)

  • امکان ثبت و ایجاد یک وظیفه و یا فعالیت جهت کارهای اعضای تیم پروژه بصورت روزانه و یا هفتگی
  • امکان تعریف جریان کاری انجام فعالیت و اخذ تأییدیه و مستند سازی‌های مربوطه
  • ایجاد Action Item به صورت خودکار بر اساس بندهای صورت جلسه
  • ارسال کارهای محول شده بر اساس جریان کاری در کارتابل کاربران
  • طبقه‌بندی انواع وظایف براساس پروژه، فرآیند، نوع کار و …
  • اطلاع رسانی از اقدامات انجام شده به مدیریت پروژه
  • دسترسی کاربران تنها به موارد محول شده به خودشان

نموه گردش کار تعریف شده در پریماورا یونیفایر

خانهابزارهاراهکارهاوبلاگتماس